Træn hjemme når det passer dig sammen med fysioterapeut. Der er ikke kun god træning, der er også intro til hvad du skal være opmærksom på ved hver enkel øvelse, så du får høj kvalitet på din træning. Har du spørgsmål til en specifik øvelse eller til om træningen kan være god for dig, så skriv på kontakt@fyshs.dk og vi vender tilbage til dig. 

God træning!

Priser:

Du kan købe adgang til alle træningsvideoer i 2 mdr for 199,-
Eller du kan vælge det specifikke emne som passer dig for 59,- i 2 mdr. 

Betaling via MobilePay: 19426

Vigtigt:

Har du abonnement hos os tilgår du online træning GRATIS UNDER CORONA KRISEN. Du skal blot tilmelde dig.

Forening, sportsklubber eller virksomhed?

Hvis du repræsenterer en forening, sportsklub eller virksomhed, så henvende dig direkte på mail kontakt@fyshs.dk eller 26362789.

Læs om de forskellige emner herunder

Ryg træning til dig med tilbagevendende rygsmerter, stivhed eller låsning af ryggen. Mærk selv efter hvor lidt og hvor meget, men anbefales 2-3 x pr uge. Videoen indeholde 5 min opvarmning, et sæt med styrkeøvelser på 12 min – der skal gentages 2-3 gange. Samt mobilitet og udstrækning i 8 min. HUSK 1 RUNDE ER BEDRE END INGEN TING.

Døjer du med nakkesmerte, spændinger i skulder-åget ofte hovedpine, så er træningen her, som vil øge blodcirkulation, din bevægelighed og styrken i relevante muskler, så du vil opleve dine symptomer dæmpes.

Har du tidligere haft en skade i benet og vil gerne komme helt på toppen igen, så er det stabilitets træning der skal til inden du er klar til fartleg og boldspil.

Døjer du med smerter og stivhed i kroppen, så er her redskaber til at justere dine smerter. Fysioflow sekvensen er både hvis du har specifikke smerter, men også hvis du blot vil ned i gear, arbejd med dit bindevæv og blive afslappet.

Har du ikke de store skavanker, men ønsker den tonede krop, så er her videoer med udfordringer. Er dette for nemt så sæt arbejdstiden op i tid, sæt tempoet op – uden at miste fokus på kvalitet MEGET VIGTIGT!

Små sekvenser med kettlebell træning. VIGTIGST at kvaliteten er der inden du sætter for mange kilo på.  Kan du lave en øvelse hvor du kun aktivere armen, så er kettlebell for let, ved kettlebell træning er hver enkelt øvelser for HELE KROPPEN. Der for er teknikken så vigtig.

Du kan meget nemt lave en skade på dig selv med forkert teknik og for tung en kugle. Og i andre tilfælde når teknikken er for dårlig, kan træningen være spild af tid. Så hav gerne kendskab til kettlebell træning inden du går igang, eller bestil en konsultation evt over FaceTime.  Vælg en sekvens du køre en dag, sæt et ur mellem 10-20 min, så laver du så mange runder du kan indenfor den tid. Husk pause mellem hver runde, men ikke mellem hver øvelse eller når du skifter arm.

Tilmeld dig online træning her

Når vi har registeret din betaling via MobilePay nr. 19426, vil vi åbne op for din ONLINE træning indenfor maksimum 24 timer.

(Såfremt du allerede har et abonnement til holdtræning hos os, er det gratis at tilmelde dig online træning)

  • Navn

  • Kontakt informationer

  • I denne liste vælger du de online træningsvideoer du vil have adgang til