Holdtræning

Træn sammen med andre

Vi har en masse forskellige hold

Vi har træningshold tilpasset de fleste, men ikke alle. Læs herunder om der er noget, som fanger din interesse, eller bestil en tid hos os og vi kan undersøge hvilke tilbud der vil passe bedst til dig. Vi har en afslappet og hyggelig atmosfære til vores holdtræning, men trods et grin og en dårlig joke, så bliver der altid gået til den når vi træner.

Alle vores hold er max 10 deltager – oftest mellem 4-7  deltagere. Medbring drikkedunk og evt et lille håndklæde til træning.

… AT KOMME UD AF DØREN KAN VÆRE DET SVÆRESTE 

Holdoversigt

Herunder finder du en oversigt over vores holdtræning.
Du kan tilmelde dig holdtræning her på siden, eller inde under de enkelte hold.

8:45 - 9:40
BUBS Mille
Bevægelighed, udholdenhed, balance & styrke.
En blandet time, hvor vi kommer vidt omkring, du kan aldrig vide dig helt sikker på hvad timen kommer til at handle om. Ikke maskintræning, men op og ned fra gulv og kunne stå på knæ.
Tilmeld
10:00 - 10:55
Parkinsontræning Dorthe
Fokus på bevægelighed, balance, styrke samt hverdagsbevægelser.
Mulighed for ægtefælde at deltage i træning mod betaling.
Interesseret? Ring til klinikken, lige nu er holdet fyldt op.
26362789
11:15 - 12:10
Fysio-yoga Dorthe
Trænger du til en pause, hvor du har fokus på dig og din krop ?
Er du blevet stiv og indskrænket i dine bevægelser p.g.a. smerte eller stramme led og muskler, så kan fysio-yoga hjælpe dig.
Tilmeld
13:00 - 13.55
Cirkeltræning Mille
Cirkeltræning er der hvor alle kan være med. Vi kan justere den enkelte øvelse ud fra hvilket niveau du har. Cirkeltræning består af forskellige stationer, hvor der trænes på tid 20-60 sek.
Dette hold har også fokus på stabilitet og stræk inden cirkeltræning
Tilmeld
15:00 - 15:55
Rygtræning Mille
Træning med fuld fokus på din ryg. Døjer du med tilbagevendende rygsmerter, er her muligheden for lære et træningsprogram tilrettelagt til dig, som du vil kunne lave sikkert hjemme. Du kan deltage på holdet en gang eller hver uge.
Tilmeld
16:00 - 16:55
Stabilitet og Flow Mille
For dig der vil kombinere kvalitetstræning rettet mod øget stabilitet og bevægelighed.
For dig der trænger til at fordybe dig i din krop og vil frigive en spændinger. Du bliver udfordret på stabilitet og styrke, samt din bevægelighed. Vi arbejder ikke med maskiner.
Tilmeld
17:00 - 17:55
Funktioneltræning kun for mænd! Jesper
Funktionel træning Herre er et træningshold for både mænd og kvinder, der ønsker at forbedre deres styrke, kondition og bevægelighed.
Vi arbejder med kettlebell øvelser, hvor der er høj fokus på teknik.
Tilmeld
18:00 - 18:55
Funktioneltræning Mille
Vi nørder kettlebell træning og evt en god gang kadio.
Vi arbejder med kettlebell øvelser, hvor der er høj fokus på teknik.
Tilmeld
8:30 - 9:25
Funktioneltræning kun for mænd!! Rebekka
En blandet time, hvor vi kommer vidt omkring, og du kan aldrig vide dig helt sikker på hvad timen kommer til at handle om. Men du kan være helt sikker på du blive udfordret på styrke, stabilitet, kondition og ikke mindst bevægelighed.
Tilmeld
9:30 - 10:25
Funktioneltræning kun for mænd!! Dorthe
Funktioneltræning til herre, som er ramt af en neurologisksygdom eller andet som gør de ikke kan deltage kl 8:30. Der arbejdes med hele kroppen og alle bliver udfordret ud fra deres niveau. Træningen bliver prioriteret højt, men det gør kaffen efterfølgende også. Interesseret, kontakt os på 26362789.
10:30-11:40
Efterfødselstræning Rebekka
Vores træning fokuserer på en stabilkrop efter din graviditet, det gøres ved du får en stærk bækkenbund og undgår delte mavemuskler. Dette gør vi ved at øge samspillet mellem hverdagsbevægelser og åndedræt, bækkenbund samt mavemuskler. Derudover har vi fokus på at styrke dine ben, baller, ryg, skulder og nakke. Vi arbejde primært med funktionelle helkropsøvelser stående eller på gulv. Suppleret med udholdenhedstræning. BABY ER SELVFØLGELIG VELKOMMEN
Tilmeld
13:00 - 13.55
Maskintræningshold Mille
Lukket hold, for deltager som har behov for en hånd ved styrketræning. Der er åben for alle at træne i tidsrummet, men vi kan godt fylde lidt meget. Er du interesseret i at komme på lign hold, så kontakt os 26362789.
16:00 - 16:55
Hofte- og knætræning Dorthe
Træning med fokus på sin knæ og/eller hofte. Typisk efter en skade eller slidgigt i knæ/hofte. Er du interesseret i holdet, så bok en tid til undersøgelse hos Dorthe og I kan sammen finde hvad der er bedst for dig.
Book tid til undersøgelse
17:00 - 17:55
Cirkeltræning Nichlas
Cirkeltræning er der hvor alle kan være med. Vi kan justere den enkelte øvelse ud fra hvilket niveau du har. Cirkeltræning består af forskellige stationer, hvor der trænes på tid 20-60 sek., med kort pause inden næste øvelse.
Tilmeld
8:00-8:55
Fysio-Pilates Dorthe
FysioPilates er det bedste fra pilates-træning, bearbejdet og anvendt fysioterapeutisk. Det er en klinisk træningstilgang, som målrettes individuelt og præcist til hver enkelt, og altid inddrager hele kroppen og hele mennesket. Du skal kunne komme på gulvet, og kunne ligge på mave, ryg og knæ.
Tilmeld
9:00 - 9:55
BUBS Jesper
Bevægelighed, udholdenhed, balance & styrke.
En blandet time, hvor vi kommer vidt omkring, og du kan aldrig vide dig helt sikker på hvad timen kommer til at handle om.
Ikke et hold lige nu
17:30-18:45
Hatha Yoga Lene
FYLDT Hatha Yoga tilbyder vi i perioder af 6-8 uger. Er du interesseret så skriv til os på kontakt@fyshs.dk, så kontakter vi dig når der er plads, eller der starter nyt hold.
8:30 - 9:25
Funktioneltræning kun for mænd!! Jesper
En blandet time, hvor vi kommer vidt omkring, og du kan aldrig vide dig helt sikker på hvad timen kommer til at handle om. Men du kan være helt sikker på du kommer til at trække på smilebåndet og blive udfordret på styrke, stabilitet, kondition og ikke mindst bevægelighed.
Tilmeld
9:30-10:25
Osteoporosetræning Jesper
Holdtræning målrettet dig der har osteoporose eller mistanke /forstadier til det.
Igennem funktionel og inspirerende træning med forskellige redskaber, er formålet at øge din muskel- og knoglestyrke, så dit funktionsniveau øges.
Træning er også til dig der har bekymringer om at bevæge dig, grundet nevøsitet for knoglebrud.
Tilmeld
16:00 - 16:55
Hofte- og knætræning Mille
Træning med fokus på sin knæ og/eller hofte. Typisk efter en skade eller slidgigt i knæ/hofte. Er du interesseret i holdet, så book en tid til undersøgelse hos Dorthe, Rebekka, Nichlas eller Jesper og I kan sammen finde hvad der er bedst for dig.
Book tid til undersøgelse
16:00 - 16:55
Stabilitet og Flow Mille
For dig der vil kombinere kvalitetstræning rettet mod øget stabilitet og bevægelighed.
For dig der trænger til at fordybe dig i din krop og vil frigive en spændinger. Du bliver udfordret på stabilitet og styrke, samt din bevægelighed. Vi arbejde ikke med maskiner.
Tilmeld
17:00 - 17:55
Cirkeltræning Dorthe
Cirkeltræning er der hvor alle kan være med. Vi kan justere den enkelte øvelse ud fra hvilket niveau du har. Cirkeltræning består af forskellige stationer, hvor der trænes på tid 20-60 sek. med pause derefter.
Tilmeld
8:00-8:55
Stabilitet og Flow Rebekka
Få en rolig start på fredag morgen, hvor du fordyber dig i din krop, udfordrer den på styrken og bevægelighed. Så er du frisk til arbejde eller weekend bagefter.
Vi arbejde ikke med maskiner
Tilmeld
9:05 - 9:50
Onlinetræning LIVE Mille
Træne hjemme hos dig selv sammen med en fysioterapeut. Vi træner kondition, styrke og smidighed gennem funktionelle øvelser
Du har brug for en pc/tablet/tlf så du kan logge på Google meet. Du får link i mail, ved tilmelding. Kravet til dig er, du kan stå gå på stedet rimelig stabilt, og at skulle støtte sig til noget, samt skulle kunne komme op og ned fra gulv, ligge på mave, ryg og knæ i lidt tid.
Tilmeld
9:00 - 9:55
Funktioneltræning for kvinder Dorthe
Træning rettet mod ældrekvinder med nogen smerte eller funktionsbegrænsninger. Blandet træning.
Er du interesseret, så ring på 26362789.
10:00 - 10:55
Funktioneltræning kun for mænd!! Dorthe og Nichlas
Funktioneltræning til herre, som er ramt af en neurologisk sygdom eller andet som påvirker deres funktionsevne. Der arbejdes med hele kroppen og alle bliver udfordret ud fra det niveau, som de er på. Træningen bliver prioriteret højt, men det gør kaffen efterfølgende også. Interesseret, kontakt os på 26362789.
11:00 - 11:55
Efterfødselstræning Rebekka
Vores træning fokuserer på en stabilkrop efter din graviditet, det gøres ved du får en stærk bækkenbund og undgår delte mavemuskler. Dette gør vi ved at øge samspillet mellem hverdagsbevægelser og åndedræt, bækkenbund samt mavemuskler. Derudover har vi fokus på at styrke dine ben, baller, ryg, skulder og nakke. Vi arbejde primært med funktionelle helkropsøvelser stående eller på gulv. Suppleret med udholdenhedstræning. BABY ER SELVFØLGELIG VELKOMMEN.
Tilmeld
15:15 - 16:00
FredagsGUF Mille
FredagsGUF med Tabata og funktioneltræning. Opvarming med fokus på bevægelighed, så arbejdes igennem med fokus på styrke og kondi til 90’er Tabata musik - gå glad på weekend 🕺🏼💃
Tilmeld
Holdtræning

Kom igang med det samme

Når du har købt abonnement, kan du starte træning med det samme. Har du købt træning inkl. holdtræning, så kan du booke dig på hold her.

Første gang du køber et abonnement hos os, tilbyder vi 55 min intro til træning i forhold til det du gerne vil opnå eller eventuelle skavanker du døjer med. Book tid her til intro eller ring på tlf.: 2636 2789

Vil du træne i weekenden, eller tidlig morgen eller efter kl. 17:00 på hverdage, skal du lige forbi og købe en nøgle (100 kr.)

Du kan sætte dit abonnement på pause max 3 gange på 1 år. Vi skal have en start- og slutdato pr. mail fra dig vedr. pause. Skriv til kontakt@fyshs.dk

Opsigelse er løbende måned + 1 md. Det skal ske pr. mail kontakt@fyshs.dk.